Saturday 5 April 2014

My Wishlist #03 (april)


Iste ste si všimli, že tie moje wishlisty sa nikdy celkom neplnia. väčšinou si kúpim iba jednu, občas dve knihy; inak by to ale nebol wishlist. Aprílový je veľmi jednotvárny. V tomto článku som spomínala (klik), že vyjde ďalšia kniha od Kathy Reichs s názvom "Nevinné obete". Už ju mám objednanú a čakám, kým ju doručia. Bude krásne sedieť do celej série. Možno to neviete, ale toto vám napovie, milujem príbeh Doriana Gray a chcem mať všetky tie nádherné anglické vydania. Viem, že je to tá istá kniha, ten istý príbeh, ale toto je moja závislosť. Oba tieto tituly sú práve zlacnené na bookdepository a ja ich chcem obe! Na sto percent si ale kupujem druhý a drahší variant. Mám narodeniny, kašľať na šetrenie! A samozrejme vo wishliste mám asi ďalšie štyri vydania. Pokojne krúťte nad tým hlavou, ja by som tiež, ale keď ju raz miluješ, nie je čo riešiť. Ber a kupuj!


4 comments:

  1. obraz Doriana Greye má hrozně pěknou obálku. líbí se mi zvlášť ta hnědo černá, jestli vidím dobře :D a další kniha Kathy Reichs... už se opravdu těším, až se k nim dostanu :-)

    ReplyDelete
  2. Do celej zbierky?! Ja mám od nej len jednu aj to som ju ešte nedočítala a riadne sa za to hanbím. Ale chystám sa kúpiť si ďalšie jej knihy. Samozrejme, ja sa ich chystám kúpiť dosť. Mám zoznam, na ktorom mám 115 alebo 125 kníh a z toho mám doma len tri. Hej ide mi. Ale Dorian! Ach, zbožňujem tú knihy. Čítala som zo a hneď som sa do toho zaľúbila, ale doma ju nemám :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Môj zoznam kníh je tiež riadne dlhý, radšej nezisťujem presné číslo-to je alarmujúce. Dorian Gray je úžasná kniha! Ja som čítala od Kathy ešte len dve knihy a teraz ďalšiu nebudem, nechám si to až po štátniciach :).

      Delete