Thursday 13 February 2014

Jim Butcher (Bláznivý úplněk)

JIM BUTCHER (BLÁNIVÝ ÚPLNĚK)
Séria: Harry Dresden
Fantasy detektívka

Stručný obsah: Harry Dresden, jediný čarodej v Chicagu, ktorého nájdete aj v telefónnom zozname, venujúci sa paronormálnym javom s finančnými ťažkosťami, tentoraz natafí na vlkolakov. Po poslednom úspešne vyriešenom prípade sú jeho vzťahy s poručíčkou Murphyovou mierne naškrobené. Objaví sa nový prípad, mrtvola mladej ženy z čarodejníckeho kruhu, a z nášho hrdinu sa stáva podozrivý. Aby toho nebolo málo, FBI začnem strkať nos tam, kde by nemala... (viac + zdroj: martinus.sk)

Môj názor: Jednotku som si zamilovala, tak prečo nesiahnuť po dvojke? Začiatok knihy ma trošku sklamal. Mala som pocit, že je všetko takmer rovnaké s jednotkou. Avšak postupne sa dej začal rozbiehať a každú stranu som čítala so zatajeným dychom! Bolo fascinujúce sledovať ako kúsok po kúsku do seba všetko zapadá a hlavný hrdina sa pomaly dostáva k vyriešeniu záhady. Dokonalé! Koniec famózny a vynahradilo to aj začiatok!

Vraví sa v detstve Harry Potter, v dospelosti Harry Dresden. Ja to beriem. Pre tých, ktorí milujú detektívky s prvkami fantasy, odporúčam siahnuť po tejto knižnej sérií. Zatiaľ som prečítala iba tieto dve knihy, ale chystám si kúpiť ďalšie. Príbeh ma veľmi zaujal a zamilovala som sa do hlavnej postavy. Harry je jednoducho sympaťák a ešte aj vtipný! Dej napreduje rýchlo, je akčný, zábavný a pohltí vás!

Moje hodnotenie

+ to je za ten začiatok, ale koniec lepší ako v jednotke!

No comments:

Post a Comment