Thursday 13 February 2014

Jim Butcher (Bouřkové fronta)

JIM BUTCHER (BOUŘKOVÁ FRONTA)
Séria: Harry Dresden
Fantasy detektívka

Stručný obsah: Bývalý súkromný detektív Harry Dresden sa živí v prostredí Chicaga ako čarodejník. K jeho práci patrí hľadanie stratených predmetov, paranormálne vyšetrovanie, konzultačné a poradenské práce, to všetko za rozumnú cenu. Lenže vždy sa objaví problém s duchmi, upírmi alebo inými prejavmi nespokojného nadprirodzena... (viac + zdroj: martinus.sk)

Môj názor: Po knihe som siahla na odporúčanie kamaráta a nesklamala. Príbeh je písaný humorne, vtipne, ale nechýba ani akcia drásajúca nervy. Číta sa veľmi dobre a postavy si zamilujete, rovnako ako hlavného hrdinu. Žartovný, milý, dobre vyzerajúci čarodejník s problémami na krku. Dej je pútavý, miestami prekvapujúci, autor vás nenechá znudených. Nemám jej čo vytknúť. Vrelo odporúčam!

Zaujímavosť: Podľa kníh bol natočený aj seriál, čo som zistila až neskôr. Videla som dva diely a musím povedať, že boli viac ako dobré. Ďalej som nepokračovala, pretože si nechcem prekaziť prekvapenie z kníh (načo by som potom pátrala s Harrym, kebyže viem, ako to skončí). Pre mňa mal seriál jedno negatívum. Hlavnú postavu som si predstavila v hlave úplne inak a s výberom herca veľmi nesúhlasím, ale v seriály je aj on fajn. Fantázia je však fantázia :).

Moje hodnotenie


No comments:

Post a Comment