Thursday 27 February 2014

Month with book #02


Úspešne sa mi podarilo dočítať dve knihy; Joa Nesba a jeho Snehuliaka (milujem tu knihu! a čoskoro bude recenzia) a Sympatie k ďáblu od Justina Gustainisa (tiež chystám recenziu). Snehuliaka som dočítala asi pred týždňom, ale nestíham všetko aktualizovať podľa mojich predstáv, tak sa ospravedlňujem. Keďže mi dve knihy vypadli, hneď som ich nahradila ďalšími.
Zlodejka kníh a Markus Zusak! Na tento knižný príbeh som počula toľko chvály, že sa mu nedalo odolať. Film som nevidela, pretože chcem si predtým prečítať knihu. Zamilovala som si ju po prvých desiatich stranách. Je úžasná! (a to som ju ešte nedočítala) Skvelo písaná, hlavne zaujímavo, grafická úprava textu je nádherná a obálka je tiež skvelá. Hm, veď na tú knihu sa ani nedá nič zlé povedať :). Som na nejakej 70 strane a naozaj sa musím premáhať, aby som ju nebrala do rúk.

Temné uličky a štvorica autorov. Od Jima Butchera som čítala sériu o Harrym Dresdenovi (viď odkaz 1 a 2), takže som zvedavá, aké dielo si pripravili hneď štyria. Tuším by malo ísť o poviedky na pokračovanie, čo znie zaujímavo. Viac vám k tomu povedať nemôžem, pretože som prečítala zatiaľ iba úvodnú vetu...

A Game of Thrones som spomínala v predchádzajúcom článku (viď odkaz) a nepohla som sa ani o stranu. Mala by som to napraviť. Uvidíme ako mi to pôjde, pretože škola začína naberať na obrátkach a ja pravidelne neviem, kde mi stojí hlava.

4 comments:

  1. Zlodejka kníh ma nejako neťahá, ale film by som si rada pozrela :)
    Game of Thrones chcem začať seriál, podľa mojej spolužiačky je úžasný, tak dám tomu šancu a keď to bude dobré, určite sa pustím aj do kniha :)
    Temné uličky nepoznám, ale jedného z autorov poznám. Od Sniekovskiho by som chcela Pádlich Anjelov prečítať :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Game of Thrones ako seriál rozhodne tiež odporúčam. Je naozaj skvelý a striktne sa drží knihy, najmä prvá séria (je tam minimálne množstvo rozdielov). Ja naopak nepoznám Sniegovskiho, ale názov knihy, ktorú spomínaš znie zaujímavo :).

      Delete
  2. Zlodějka knih! tuhle knihu a film chválím a doporučuju kudy chodím :-) ale udělala jsem to jako ty, taky nejprve kniha a pak film, i když jsem se musela HODNĚ držet, protože jsem si to stáhla a pořád jsem měla nutkání na něj kliknout :D ale vydržela jsem to. těším se na tvůj názor, ta kniha je bezkonkurenční a též doporučuju Posla od Markuse Zusaka ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mne sa tá kniha veľmi páči! Je úžasná! A tiež mám stiahnutý film, no našťastie odolávam :D... zatiaľ.

      Delete