Thursday 20 February 2014

My Wishlist #01 (english books)


Pri pohľade na môj wishlist na akejkoľvek stránke, roním slzy. Toľko kníh! Toľko kníh, ktoré túžim vlastniť. A postupne, pretože naraz by to bola veľmi bolestivá finančná strata pre môj účet, ich zbieram do vysnívanej poličky. Mrzí ma, že nepridávam častejšie, ale semester už začal, čo je citeľné aj pri voľnom čase. Aspoň týmto chcem vynahradiť chabosť pridávania. Tak poďme sa pozrieť, čo túžim vlastniť z anglickej literatúry?

Harry Potter! To je jedna z jasných volieb. Slovenské vydanie mám prečítané už dávno a niekoľkokrát (netrúfam si povedať číslo). Tento set to určite nebude, pretože tá cena mi spôsobuje závrat, no asi netreba písať ako veľmi by som to chcela. Mám ale vyhliadnuté cenovo viac dostupné knihy.



Milujem LOTR! Milujem Tolkiena a jeho príbehy. Mám síce prečítané iba dve knihy (Spoločenstvo prsteňa a Hobita), no chystám sa na ďalšie, ktoré už vyčkávajú na poličke. Ten prvý set som ti totálne zamilovala a musím ho mať! Aj ten druhý set je krásny, takže som naozaj na vážkach. Prečo nemôžem mať oba?


Povedzte, kto by si nezamiloval tieto obálky. Sú dokonalé! Táto séria u nás vychádza pod názvom "Som roztrieštená, Som zlomená". Ja ale chcem originál, pretože obálky. Z každej strany počujem na tento knižný príbeh samé chvály, takže je len otázka času, dokedy budem odolávať. Dlho to nebude :).


Terry Goodkind a jeho fantasy svet. Na tieto knihy mrkám už dlhú dobu, ale u nás sú príliš drahé (18 a 6 eur- veľký rozdiel). Možno poznáte seriál "Legenda o pátračovi", tak tento televízny výtvor je natočený podľa týchto kníh. Je ich spolu deväť a ja som nečítala ešte ani jednu!!! Nemožné! Myslím, že nastal čas to napraviť. Sarah J. Maas a jej Throne of Glass ma zaujalo najmä kvôli kladným hodnoteniam zahraničným booktuberov. Nestretla som sa zatiaľ zo žiadnym, ktorý by túto knihu nechválil. Má dve pokračovania a myslím, že u nás ani v Čechách nevyšiel ešte jej preklad. Čo je veľká škoda, no ja aj tak dám prednosť anglickej verzii. The Picture of Dorian Gray! K tomu nemám, čo dodať. Doteraz nechápem ako toto dielo môže chýbať v povinnej literatúre. Úžasný príbeh, ktorý milujem (ehm, ďalší?)! (krátka recenzia) A toto vydanie musím mať! Obálka! (Ja viem, som na tom závislá) Túto knihu nájdete aj v martinuse za horibilnú sumu. No úprimne, chyťte ju do rúk, a potom mi povedzte, že ju nechcete. Odrádza ma len cena, hoci na bookdepository (odkiaľ sú aj všetky tieto obrázky) je lacnejšia. Začínam nenávidieť fakt, že človek ma narodeniny iba raz ročne. Nespravodlivé!

Máte vy nejaké knihy v angličtine, ktoré by ste si chceli prečítať?

4 comments:

  1. no wow. Harryho Pottera jsem přečetla NETUŠÍM kolikrát, a tahle edice je tedy přímo pohádková. krásná. doma mám všechny díl v češtině a jsem zatím spokojená :-)

    LOTRA mám taktéž v češtině, nicméně na tyto obálky je radost pohledět. škoda, že takové nejsou k dostání i u nás :-(

    ROZTŘÍŠTĚNÁ! :-))) mám moc ráda CooBoo, ale nemůžu jim odpustit, že raději udělali své obálky (které zapadnou mezi další "romány" a dystopie), když ty originální jsou tak překrásné. ještě nikde jsem snad neviděla krásnější obálky. přičemž ta poslední Ignite Me, no nad tím se chce člověku brečet, že to nemůže mít...
    jinak moc doporučuju ke čtení. tahle série je skvostná, i když asi nesedne každému. doufám ale, že tobě sedne ;-)

    no, neříkej! :D ty jsi taky fanoušek Legend of the Seeker? to je nemožné, kolik my máme společných oblíbených seriálů :D super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To si asi prvý človek (okrem mojej sestry), kto pozná ten seriál. Ja som si Legend of the Seeker totálne zamilovala. Dúfam, že aj knihy budú také skvelé ako seriál. Veľmi sa na ne teším :).

      Delete
  2. Tak Harryho Pottera bych taky chtěla vlastnit :) Přečetla jsem všechny díly v češtině snad pětkrát, možná i víckrát.. a Pán prstenů - také všechny díly přečtené.. Mně osobně se líbí více ten druhý set..

    Julča → www.fantasy-maniak.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten druhý je aj lacnejší :D, no uvidím. Chcem proste oba! :D

      Delete