Monday 17 March 2014

Month with book #03


Úspešne sa mi podarilo prečítať Zlodejku kníh (bude aj recenzia) a druhú knihu, ktorou nakoniec neboli Temné uličky. Nakoniec som siahla po knihe od Dana Abnetta: Triumff, hrdina jejího veličenstva (odkaz na obrázok; rovnako chystám recenziu). V poslednom čase sa mi do tých recenzií vôbec nechce, tak mi to prepáčte. No pokračujeme ďalej...

Dokonca som sa pohla v Game of Thrones. Hoci len o zopár strán (takmer 3 kapitoly), ale aj to je niečo. Táto kniha tu bude strašiť ešte dlho a ja za každým budem mať výčitky, že to nie som schopná prečítať. Ach!

Temné uličky, zbierka poviedok od štyroch autorov. Prvú už mám za sebou a musím povedať, že Harry Dresden mi neuveriteľne chýbal. Milujem túto knižnú postavu a neviem sa dočkať, kedy si zaobstarám ďalšiu knihu venovanú práve jemu. Toto bola prvá poviedka, tie zvyšné tri vôbec nepoznám. Ani autorov, ani postavy, takže som zvedavá. Prečítam to za chvíľu, takže už môžem vyberať, čo ju nahradí.

Lissa Pice a Banka těl. V komentároch ste ju dosť ospevovali (link), tak práve preto som sa rozhodla po nej siahnuť. Zatiaľ som neprečítala ani slovíčko, ale teším sa. Začnem už zajtra!

Rozhodla som sa, že budem vždy vyberať jednu knihu z nových a jednu zo starých, ktoré na mojej poličke spočívajú niekoľko mesiacov- to je aj prípad Temných uličiek. Už teraz premýšľam, ktorý príbeh bude ďalší... môžem ja za to, že ich je tam toľko ešte neprelistovaných? :D

4 comments:

  1. Prvně chci říct, že se taky moc omlouvám, že sem tu dlouho nebyla, ale jsem teď pořád v práci 10 hodin, protože kolegyně je na dovolené a tak chodím domu utahaná a vždycky ta akorát zvládnu něco malo přidat a to je jen všechno tak se moc omlovám :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nevadí :). Ja mám toho tiež veľmi veľa (škola+práca+bakalárka) a dokonca nestíham ani čítať tvoje poviedky, čo v najbližšej dobe dúfam napravím :).

      Delete
  2. Game of Thrones bych si moc ráda přečetla! :) A užij si čtení Banky těl! Doufám, že budeš z knihy nadšená stejně tak jako já. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dočítala som to dnes nadránom. Je to skvelé! Veľmi sa mi to páčilo, hoci s koncom nie som úplne spokojná - viac v recenzii, ktorú chystám. Nechápem prečo nie je pokračovanie!!! Určite si to kúpim aspoň v angličtine :).

      Delete