Saturday 15 March 2014

TAG (Characters from books)



Tento Tag vymyslela Wer a ja som sľúbila, že sa ho zúčastním. Viem, že je to už mesiac od zverejnenia, ale holt "ja". Všetko mi trvá dosť dlho a momentálne nedisponujem dostatkom času a ak áno, som príliš lenivá. Ide o môj prvý TAG,  tak dúfam, že to nebude veľká katastrofa :).

O čo ide? - Máme tu dve kategórie 1) Som ako a 2) Chcem byť ako. Celý princíp je založený na spoločných vlastnostiach, životných situáciách a iných veciach, ktoré zdieľate s knižnými postavami. Presnejší popis nájdete u Wer na blogu (link). Tak a poďme na to!

Som ako:

  • Občas som naozaj ľahko ovplyvniteľná ako Dorian Gray, ale sbojujem s tým (Portrét Doriana Graya).
  • Bývam dosť tvrdohlavá a idem si za svojim cez mŕtvoly ako Tempereance Brennan (Osudná cesta.
  • Nerada sa podriaďuje všeobecným konvenciám rovnako ako Ayra Stark (Game of Thrones).
  • V niektorých veciach som poctivá a perfekcionistka ako Hermiona Granger (Harry Potter).
  • V istých chvíľach som samotárska ako Dimitri Bielikov (Vampírska akadémie).
  • Ešte stále som niekedy naivná ako Sansa Stark (A Game of Thrones).
  • Bývam náladová a hlavne výbušná ako Rose Hathaway (The Vampire Academy).
  • Niekedy som dosť protivná a hundrem na všetko ako Rosa Hubermann (Zlodejka kníh). - ale naozaj len niekedy

Chcem byť ako:

  • Chcela by som byť odvážna ako Frodo na ceste do Mordoru (Pán prsteňov).
  • Chcela by som mať myslenie a dôvtip ako Robert Langdon (Da Vinci Code, Symbol,...).
  • Chcela by som byť silná (emocionálne, nie fyzicky) ako Liesel Memingerová (Zlodejka kníh).
  • Chcela by som vedieť odľahčiť ťažké situácie humorom ako Harry Dresden (Harry Dresden Files).
  • Chcela by som byť vzdelaná ako Tempereance Brennan (Vražedné tajomstvá a i.).
  • Chcela by som niekoho, kto by ma miloval tak, ako Dimitri Rose ♥ (The Vampire Academy).

Netušila som, že to bude až také ťažké. Hľadať sebe podobnú postavu v knihách je dosť náročné. A pri tom sa často vidím v tej danej postave počas čítania príbehu :). + záverečné otázky ↓

 Líbí se Vám tento TAG? - Áno, veľmi. Super nápad! / Zapojíte se? - Trvalo mi to, ale predsa som sa zapojila.

4 comments:

  1. Díky za zapojení! Moc mě to potěšilo! :-) A krásně jsi to vymyslela. :)

    ReplyDelete
  2. páni, super :-) jestli mi vyjde čas, tak bych se taky zapojila, ale vůbec nevím, takže raději nebudu slibovat. ale pobavilo mě to s Rosou Hubermann :D ale myslím, že někdy láteříme všichni ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nej bolo to brblanie priam rozkošné, neustále som sa nad tým usmievala :)
      PS: Tá kniha je fantastická! Jednoducho WOW! Ak budem mať viac voľna, pridám aj recenziu, no budú to samé chvály :).

      Delete