Sunday 2 March 2014

My Wishlist #02 (march)


A je tu marec a s ním ďalšia dilema. Aké knihy si kúpiť? Dať prednosť novinkám alebo vyprázdniť nekonečné wishlisyt? Dlho som prechádzala stránky kníhkupectiev, moje zoznamy kníh, kým som vybrala jasných favoritov. Každý mesiac si kupujem jednu knihu z martinusu (zbieram kalendáriky), takže som prehľadala wishlist a našla jedného jasného adepta a ďalšiu zálohu.
Chýbajú mi príbehy sympatického čarodejníka alias detektíva Harry Dresdena od Jima Butchera, preto je dosť pravdepodobné, že moju zbierku doplní ďalšie pokračovanie jeho dobrodružstiev. Po prečítaní Snehuliaka, som automaticky nasukala všetky knihy Jo Nesba do wishlistu a plánujem začať pekne v poradí. Zrada je ďalšou možnosťou. Nutne potrebujem zlepšiť angličtinu a čítanie kníh je jedným z vhodných krokov. Myslím, že využijem služby bookdepository a konečne si objednám knihu od Terryho Goodkinda, po ktorej toľko túžim. To sú traja hlavný favoriti, ktorých by som si chcela v tomto mesiaci kúpiť. Dobre viem ako to býva a nakoniec skončím ešte pri ďalších knihách. No po februárovom ehm, "šialenstve" predstavujúvcom 18 kníh, musím šetriť. 

A čo vy? Aké knihy si plánujete kúpiť v mesiaci kníh?

5 comments:

  1. zajímavá volba, ani jednu z těchto knih neznám :D bohužel nemám právě peníze na žádnou knihu, takže musím počkat, až budou, ale těším se na Zakázanou přitažlivost od Kateřiny Petrusové, Tygrův osud od Colleen Houck a už se nemůžu dočkat, až se vrhnu na Šampiona od Marie Lu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Kateřiny Petruskové si dlho plánujem niečo prečítať, no stála som sa k tomu nedostala. Marie Lu si každý chváli, tiež by som si chcela od nej prečítať Legendu, ale proste vôbec nestíham :/... ale snáď sa mi to niekedy podarí :).

      Delete
    2. Tá kniha od Terryho Goodkinda, podľa nej bol natočený seriál Legend of the Seeker :).

      Delete
    3. no jo, vlastně! máš pravdu :D ke knihám jsem se ještě nedostala a slyšela jsem, že prý je jich několik dílů, takže jsem ztratila přehled, ale chtěla bych si je taky jednou přečíst :-) i když prý je seriál docela odlišný, alespoň z toho, co jsem slyšela...

      Delete
    4. Tých kníh je tuším deväť, ak sa nemýlim. Tiež som čítala, že seriál je úplne iný, ale za pokus to stojí, som na ne zvedavá :).

      Delete