Thursday 6 March 2014

Book Haul #01 (february)


S menším oneskorením, ale aj ja prinášam februárový book haul! Trvalo mi to dlho, pretože sa mi nechcelo fotiť všetkých tých osemnásť kníh, ktoré som za tento mesiac nakúpila. Nebolo by ich toľko, keby som neinvestovala aj do darčeka pre sestru, nenavštevovalo burzu kníh a predajňu lacných kníh. Občas mám pocit, že som tam častejšie ako v škole (keď máte len jeden deň v týždni prednášky, už je to tak). Nechcelo sa mi fotiť každú knihu zvlášť, takže tu ich máte všetky spolu. 


Začneme pekne od vrchu, kde sa vyníma anglická verzia Psa Baskervillského, čo je príbeh od A.C. Doyla zo série Sherlock Holmes. Túto knihu som čítala v slovenčine, takže teraz som siahla po anglickej verzii. Ďalej som si kúpila trilógiu Pána Prsteňov iba za 15 eur. Skvelý obchod a knihy úplne nové! Priznávam sa, že som zatiaľ čítala iba prvý diel, ale čoskoro sa pustím do ďalších. Zlodejka kníh od Marcusa Zusaka. Viac k tomu dodať netreba. Prvý diel z troch od Justina Gustainisa, Žena černé mágie (2 a 3 som už čítala, recenzia na 2. diel). Strážkyne brány a ohňe, Paranormalové II. a III., ktovie prečo je stále v lacných knihách na predaj trilógia bez úvodu (určite si kúpim aj jednotky). Dedička od Amandy Hockingovej je ďalšie fantasy v poradí. Banka těl od Lissy Price, na to som veľmi zvedavá. A na záver Past a Horečka. Dúfam, že aj knihy budú rovnako skvelé ako obálky :) + chýba mi tu štvorlógia Eragon od Paoliniho, ktorú som kúpila sestre (samozrejme za výhodnú cenu z burzy kníh, 20 eur)


To je všetko! Myslím, že február už neprekoná žiadny mesiac. Bola to náhrada za január, kedy som si kúpila iba jednu knihu :). Len netuším, kedy túto kopu prečítam...

12 comments:

  1. Wau aká krásna KOPA, vždy poteší ak niečo kúpim v zlacnenej cene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sa v tom prípade usmievam polovicu dňa ako debilko a keď si porovnám bežné ceny, som ešte viac potešená :).

      Delete
  2. Krásné knihy! Banka těl je dokonalá kniha! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naozaj? Tak to po nej siahnem ako prvej :).

      Delete
  3. Woooow! Kde nakupuješ na burze? :) A jinak Dědičku teď čtu, moc povedená :) A 1. díl Paranormálů mi leží na poličce už hezky dlouho a stále ne a ne se k ní dostat :D

    DelusH - lays-delush.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pána Prsteňov mám z internetovej burzy, zvyšné (okrem dvoch) sú z Lacných kníh- úžasná predajňa :).

      Delete
  4. Nádherné knihy! Dědičku bych si moc ráda přečetla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dedička a Banka těl ma lákajú najviac, takže možno sa práve do týchto dvoch pustím. K tomu Dedička nie je dlhá a navyše má dosť veľké písmenká, takže by to malo ísť rýchlo :D.

      Delete
  5. Čítala som len štyri, ale aj ostatné by som si rada prečítala, hlavne Paranormalové. To ma veľmi zaujalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do toho by som sa chcela hneď pustiť, ale nemám jednotku :D, čo je trocha problém.

      Delete
  6. Pán prstenů. Já jsem k narozeninám dostala nějaké penízky od babičky a právě přemýšlím že si Pána prstenů pořídím - dlouho si ho přeji. Jinak moc hezké přírůstky. A velmi milý blog... :-) Děkuji Ti za všechny pěkné komentáže, které mi na blogu zanecháváš. Velmi si jich vážím... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš začo. Tvoj blog obdivujem a je naozaj úžasný, vždy ho rada navštívim :). Ja si už musím Pána prsteňov konečne prečítať, pretože sa trošku hanbím, že som sa k týmto skvelým knihám (okrem jednotky) ešte stále nedostala.

      Delete